Wednesday, October 22, 2008

de laatste loodjes... animatie is verzekerd!

lieve mensen,

ik laat jullie even meegenieten van het animatieteam dat mij de laatste dagen nogal verwent...

de laatste loodjes beginnen wel te wegen... het wordt steeds moeilijker om even energiek en actief met Aaron om te gaan. Daarbovenop test hij ook steeds meer en heviger zijn grenzen uit. Wat een uitdaging seg. Gelukkig kunnen Xavier en ik er goed over praten en proberen we zo sterk mogelijk op eenzelfde golflengte te staan!

Ons babytje zit daar duidelijk nog goed... prima ingedaald, een cm ofzo ontsluiting maar nog geen echte weeën te bespeuren... we hebben nog wel tijd, ik ben niet echt gehaast... mag komen wanneer ze wil, hoewel we nu toch echt nieuwsgierig beginnen worden... net zoals jullie! Bedankt trouwens voor de vele lieve berichtjes, echt hartverwarmend! Ik zal er vooral aan denken als ik in "labour" ben! ... best wel spannend...

2 comments:

Anonymous said...

hey nicht,

Ben echt curieus!!!

Nog veel moed voor de laatste dagen!!

Grtz

katjexxx

Katrien said...

wow het is daar dolle pret in huize Wondelgem!!